poniedziałek, 11 czerwca 2012

~32

w końcu do mnie doszły moje maleństwa, są przecudowne. Takich wygodnych i lekkich butów jeszcze nigdy nie miałam. Zdecydowałam, że idę w nich na 18stke do kolegi w piątek, a na wszelki wypadek wezmę jakieś na zmianę.




i jak Wam sie podobają? :> dla mnie są cudowne, wygodne, leciutkie i najlepsze <3

Tutaj macie urywek mojej szafy z butami jak dobrze liczę to chyba połowa moich butów. Muszę zrobić porządek w szafie z butami i połowę powyrzucać lub posprzedawać.

a teraz życzę Wam miłego dnia ! :) 

4 komentarze:

  1. Śliczne buciki ^^
    no ja tez mam bogata kolekcje butów:)niedawno porządnie przetrzepałam półki,trochę wyrzuciłam,trochę sprzedałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej mam pytanie :) jak zamawiałas te mietowe czólenka to zgodnie ze swoim rozmiarem bo tez bym chciała ale nie wiem czy się tak sugerować :) pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupywałam o 0,5cm większe ;]
      noszę 24cm, to kupiłam 24,5cm i są idealne ;)

      Usuń