niedziela, 15 grudnia 2013

~61

Jak tam świątecznie przygotowania? u mnie sprzątanie się już zaczęło.. Choinka ubrana w tym roku wybraliśmy fioletowo-srebrne dodatki (kilka różowych niestety czy stety mama też kupiła, oraz czarnych), również kupiłam sobie do pokoju żywą małą choineczkę. Wczoraj z mamą robiłam pierniczki, różne rodzaje Brakuje mi tylko śniegu za oknem, żeby było czuć ten świąteczny klimat.







Tak ogólnie co sądzicie o świętach? Lubicie je? Lubicie spędzać czas z rodziną, rozmawiać, śmiać się przy stole? Ubierać razem choinkę, przygotowywać potrawy na święta? Ja osobiście, jak byłam młodsza bardziej czułam ten świąteczny urok, ale ogólnie, gdy zbliżają się cieszę się.. Jest wtedy tak miło, przyjemnie.. chociaż czasem sztucznie.. Ubierać choinkę lubię, chociaż gdyby moje rodzeństwo byłoby starsze chętnie oddałabym im ten przywilej! A gotować świąteczne potrawy uwielbiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz