piątek, 26 września 2014

~63

Witam! długo, bardzo długo mnie nie było, tak jak mówiłam nie miałam fotografa, aparatu, wpadło też lenistwo i tak to zaniedbałam. Teraz mam i fotografa, mam i motywację, mało czasu, ale zawsze się znajdzie na przyjemności, więc nie narzekam! Nie rozpisuje się dużo, bo po co? Wszystko wyjdzie w kolejnych notkach, na początku notki będę próbowała dodawać raz w tygodniu, może być i dwa i trzy razy w tygodniu. Wszystko zależy od wolnego czasu, sami wiecie jak to wygląda.

Powracam i od razu pokazuje nowy outfit, na leniwy dzień, gdzie jednak chce choć trochę ładnie się prezentować. Mam nadzieje, że spodoba Wam się moi kochani :)










Katana pojawiła się już u mnie na blogu, więc możecie zerknąć notkę niżej :)
dresy - Sinsey 40zł
Buty - cropp 140zł
Bluzka - od koleżanki 20zł
naszyjnik - H&M 39zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz