niedziela, 22 lutego 2015

~74

No witam Was! Kilka dni temu byłam z Patrycją na zdjęciach. W trakcie ich wykonywania wyśmiałam się za wszystkie czasy(co widać na zdjęciach). Bardzo miło spędziłam z moją myszką czas, mogłam się rozluźnić, porozmawiać o wszystkim i nie myśleć o problemach, bo w tym miesiącu jest ich za wiele. Nie narzekam, ponieważ ktoś może mieć gorzej ode mnie, ale chciałabym aby to wszystko się skończyło. :) Humor poprawia mi myśl, że za niedługo koniec szkoły i możliwość rozpoczęcia wszystkiego na nowo.












a po zdjęciach trochę przyjemności:


Uwielbiam takie dni, gdzie mogę się rozluźnić i nie myśleć o niczym, a zwłaszcza gdy spędzam je z ludźmi których kocham i którzy mnie kochają :) Miłego wieczoru!

Kurtka - lumpeks
Bluzka - nelly.com
Naszyjnik - H&M
spodnie - 
Buty - labotti.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz