wtorek, 9 sierpnia 2016

~76

Cześć wszystkim!


Trochę pozmieniałam wygląd bloga, uporządkowałam wszystko i nie wiem który raz z kolei podchodzę do tego wszystkiego jeszcze raz. Skończyłam szkołę, we wrześniu wyjeżdżam z chłopakiem do Holandii, więc może teraz uda mi się go dłużej prowadzić. Przykro mi, że to wszystko tyle razy zaniedbywałam, ale teraz gdy życie swoje poukładałam, mogę wziąć się za dodatkowe rzeczy. 



Więcej tłumaczeń nie będzie, tylko będziecie mogli zobaczyć efekty. Następne trzy notki, a może i więcej będą poświęcone moim wyjazdom wakacyjnym. Na koniec tego wszystkiego będzie dodany filmik wakacyjny, ponieważ dalej jestem w trakcie jego montażu. Mam nadzieję, że spodoba Wam się i nie zanudzę Was. Oczywiście w między czasie będą dodawane outfity.

Pozdrawiam Was Słoneczka! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz